Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Utilization of Blockchain Technology in the Area of Mechanical Engineering
Džupa, Oliver ; Perešíni, Martin (oponent) ; Tamaškovič, Marek (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on utilization of blockchain technology in the area of mechanical engineering. The first part is devoted to a full understanding of blockchain and smart contracts. The second part summarizes the use cases for both mechanical engineering and non-mechanical engineering fields and identifies features presented by blockchain. The third part is focused on case studies of conceptual utilization of blockchains in mechanical engineering and comparison with centralized solutions.
Utilization of Blockchain Technology in the Area of Mechanical Engineering
Džupa, Oliver ; Perešíni, Martin (oponent) ; Tamaškovič, Marek (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on utilization of blockchain technology in the area of mechanical engineering. The first part is devoted to a full understanding of blockchain and smart contracts. The second part summarizes the use cases for both mechanical engineering and non-mechanical engineering fields and identifies features presented by blockchain. The third part is focused on case studies of conceptual utilization of blockchains in mechanical engineering and comparison with centralized solutions.
Percepce dostatků a nedostatků u dětí s rizikem vzniku gramotnostních obtíží
Nováková, Josefína ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává sebraná data v rámci projektu ELDEL, a to konkrétně dotazník SDQ (Googman, 1999). Tento dotazník vypracoval dětský neurolog a psychiatr Robert Goodman, který rozšířil dříve vzniklý dotazník pro rodiče od Michaela Ruttera (Rutter scale for completion by parents - A scale). SDQ dotazník vyplňovali rodiče dětí s vývojovou dysfázií , rodinným rizikem dyslexie a typicky se vyvíjejících dětí . SDQ dotazník byl součástí baterie, kterou rodiče vyplňovali v rámci projektu ELDEL. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda existuje statisticky významný rozdíl ve vnímání rodičů svých dětí mezi jednotlivými skupinami. A to jak v jednotlivých škálách, které SDQ dotazník zahrnuje, tak i v celkovém skóru, či ve všech třech skupinách navzájem. Ve výzkumném vzorku, který tato bakalářská práce zpracovává, bylo celkem 133 dětí. Tyto děti byly rozděleny do 3 skupin podle informací získaných od rodičů. Po testování bylo zařazení dětí upravováno podle získaných skutečností. Pro vyhodnocení dat byla použita kvantitativní analýza, ve které se zjistilo, že existují statisticky významné rozdíly ve vnímání rodičů svých dětí ze zkoumaných skupin dětí s NVŘ, RR, TV v celkovém získaném skóru, ale i v jednotlivých škálách. Konkrétní výsledky jsou podrobně popsány v empirické části této práce....
Přednosti a rizika alternativních vzdělávacích programů pro děti předškolního a mladšího školního věku
BACHOVÁ, Jarmila
Diplomová práce seznamuje čtenáře nejprve s nejvýznamnějšími alternativními směry a jejich zakladateli. Postupně přechází k modernějším a v současnosti využívaným alternativním metodám a směrům. Praktická část je zaměřena na konkrétní alternativní školy u nás, jejichž popisem se snaží navodit představu fungování alternativních programů v České republice. Zabývá se přednostmi a riziky, které se mohou v souvislosti s alternativním vzděláváním vyskytnout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.